Arzu'nun Hünerleri

>Altıgen Hırka Örüyorum

Posted on: Ekim 8, 2010

>

Bu hırkayı ne zamandır  örmek istiyordum Posted by PicasaKadınca’daki arkadaşlar birlikte örmeye karar verince hemen bende onlara katıldım. Bitmişini  paylaşmakta nasip olur İnşallah

Ben bu modeli ilk Güloannenin blogunda görmüştüm. Bu örgü cok  basit ama bir püf noktası var. Örgümüz hep 3lü trabzan 2 zincir diye devam ediyor bu şekilde örgümüz marullanıp şekil alabiliyor. Aklınızda bulunsun. Ben ilk deneme 2 zincir  2 trabzan yapmışım  hiç birşeye benzemedi büyükçe bir elbezi oldu 🙂
Şimdi bu parçadan karşısına 1 tane daha öreceğim

Yorum bırakın


  • Hiçbiri
  • sevginaz: slm arzu hm yaptiginiz sallarin hepsi birbirinden güzel ellerinize saglik iyi günlerde kullanin ilk resimdeki sali bir cok yerde gördüm ama acikla
  • Ayyuzlum: Hamarat arkadaşım nasılsın 1 nisana bir gün kaldı forum ne zaman açılırki .Sağlık olsun kendine iyi bak :) Allah,a emanetsin
  • BERNA: >arzucum çok tatlı bir yelek olmuş.rengide süper.eminim süslendiğinde dahada albenili olacaktır.emeklerine sağlık.